Re: Por贸wnanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 14:21:42 MET DST

On 23.08.2011 11:15, Przemys艂aw Ryk wrote:
> Wiesz - tak na m贸j gust, to takie UltraChrome K3 do Epsona StylusPro 3880 to
> jednak zdecydowanie bardziej przewidywalne s膮. :)
no i co z tego?

> I to za艂atwia ca艂膮 spraw臋? A potem jest p艂acz i zgrzytanie z臋bami, 偶e jednak
> wygl膮da to mocno inaczej, ni偶 na monitorze. ;D
tak to za艂atwia spraw臋 _drukowania_
A do monitora to mam sw贸j kalibrator, ale chyba nie o tym piszemy.

> Lab te偶 trzeba niejednokrotnie 鈥瀘szuka膰鈥, 偶eby Ci autokorekcji nie wr膮ba艂.
nic nie trzeba oszukiwa膰, normalny lab pozwala robi膰 zdj臋cia bez
korekcji (np fotonet z kt贸rego us艂ug czasem korzystam)

> To, kt贸ry wydruk jest rzeczywi艣cie poprawny, a nie tylko 鈥炁俛dny鈥, to by
> mo偶na sprawdza膰 na zasadzie wydruku p贸l testowych i pomiaru
> spektrofotometrem co w poszczeg贸lnych kostkach wyplu艂a drukarka. Na razie
> jedyne co masz, to rozr贸偶nienie, 偶e na tym papierze jest 鈥炁俛dniej鈥, a na
> innym 鈥瀏orzej鈥. Ale kt贸ry wydruk rzeczywi艣cie jest zbli偶ony do tego co masz
> w pliku, to tak de facto nie wiesz. :)
ja drukuje zdj臋cia po to aby by艂y 艂adne a nie po to aby by艂y zgodne z
polami testowymi. Ale co kto lubi.

> Oryginalnym profilu czego?
a m贸wi膮 偶e nie ma g艂upich pyta艅...
Moja drukarka ma zestaw profili do oryginalnych tuszy i papier贸w,
profile te s膮 zawarte w sterowniku drukarki
Marx