Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 09:17:54 MET DST

On 23.08.2011 01:40, Przemysław Ryk wrote:

> Papier Ci może zmienić swoje parametry w ciągu miesiąca w zależności od
> sposobu i warunków przechowywania, a Tobie się wydaje, że zamienników tuszy
> to nie dotyczy? Że już o zmianie ich parametrów w ciągu produkcji na
> obszarze powiedzmy roku nie wspomnę.

chłopie coś ci się pomyliło. To nie jest grupa dtp czy poligrafia, gdzie
1% odstępstwo od normy to już tragedia. Piszemy o amatorskim drukowaniu
na zamiennikach - moja rada to dokonać wyboru kombinacji tusz+papier i
się tego trzymać, ewentualnie oprofilować za 50zł, jeśli na oryginalnym
profilu jest np zafarb
Nie wiem jaki musiałbym mieć sprzęt żeby zauważyć zmiany w papierze
które spowodowane są jego leżeniem przez miesiąc na półce, w opakowaniu,
w miejscu nie nasłonecznionym, ale na pewno nie jest to sprzęt z
trzycyfrową ceną, a myślę że maksymalnie o takim tutaj rozmawiamy.

Marx