Laptop/tablet następca F-S Lifebook T 4220

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 21:02:43 MET DST

Dobry Wieczór,

Zaczyna mi umierać laptop/tablet jak w temacie FS T4220, coś się
przegrzewa i resetuje szczególnie przy odtwarzaniu serwisów typu
Youtube, czy ipla.pl także resetuje się często od drgań.
Swoje lata już ma i powiedzmy, że zdążył się zamortyzować.
Jestem z niego bardzo zadowolony, używany jest mocno mobilnie i do tego
nie zawsze tylko w biurowych, czy domowych warunkach.
Szukam dla niego następcy; mocnego i w miarę możliwości małego, ale
dajÄ…cego komfort pracy;
-cena nie jest najważniejsza, jak potrzeba to i 5-6tyś PLN się wysupła
na sprzęcik,
-poniżej 2kg wagi,
-ekran chyba jednak nie mniejszy niż 12-13 cali, coby oczu zbytnio nie
męczyć,
-wbudowany napęd DVD czy Blu-rey raczej potrzebny nie jest, w Lifebooku
95% czasu zamiast napędu siedzi druga bateria, można zawsze jakąś
zewnętrzną kieszeń dokupić.
-dobrze jakby bez cięcia wydajności dało się ponad 6 godzin na baterii
popracować,
-dysk nie musi być bardzo duży,
-dobra gwarancja i wsparcie/serwis

Poradźcie na jakie sprzęty zwrócić uwagę?

-

--
Barek
barek[]plusnet pl