Re: Laptop/tablet następca F-S Lifebook T 4220

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 21:53:33 MET DST

"BAREK" <barek@plusnet.pl> wrote in message
news:4e515655$1@news.home.net.pl...
> Dobry Wieczór,
>
> Zaczyna mi umierać laptop/tablet jak w temacie FS T4220, coś się
> przegrzewa i resetuje szczególnie przy odtwarzaniu serwisów typu Youtube,
> czy ipla.pl także resetuje się często od drgań.
> Swoje lata już ma i powiedzmy, że zdążył się zamortyzować.
> Jestem z niego bardzo zadowolony, używany jest mocno mobilnie i do tego
> nie zawsze tylko w biurowych, czy domowych warunkach.
> Szukam dla niego następcy; mocnego i w miarę możliwości małego, ale
> dajÄ…cego komfort pracy;
> [...]

Obejrzyj siÄ™ za ThinkPadem.
Gdybyś kupił kiedyś zamiast tego Fujitsu właśnie Thinkpada (wtedy
może jeszcze "pod szyldem" IBM'a) to dzisiaj by Ci nie "umierał".
Co najwyżej bateria byłaby do wymiany.
Więc może teraz (zwłaszcza, że nie stawiasz na jak najniższą cenę)
warto kupić laptopa trwałego.
Kilkanaście ThinkPadów jakie "rozsiałem" po znajomych działa bez
zarzutu do dzisiaj. Sam używam dwóch niemłodych już
a starszy z nich, ktorego zabieram w poniewierkÄ™ czyli
wyjazdy słuzbowe ma już chyba z 10 lat.

p.s. I od razu uprzedzam pytania o serwis i gwarancjÄ™
Nie wiem jak sie sprawuje serwis IBM'a bo nigdy nie było
potrzeby z niego korzystać, A wszystkie kupowałem już
używane, więc nawet nie można zapewnić że były pieszczone.