Po co nam dvd?

Autor: Yarroll <yarroll999_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 18:22:48 MET DST

Witam!
Porównuję właśnie ceny nowych dysków 2 TB.
Wychodzi na to, że przestrzeń na nowym dysku 2 TB kosztuje mniej więcej tyle
samo co na płytach DVD (może nawet trochę taniej) - chodzi oczywiście o
tanie dyski i tanie płyty jakoś minimalnie markowe (ok. 270-290 zł)
Po przeliczeniu wychodzi mi że dysk pomieści takich płytek 450 :-)) czyli
małą ale bardzo ciężką walizkę :-))

Więc pytanie, po co bekapy na płytkach DVD? Czy chodzi tylko o to że dyski
padają? [Fakt że niektóre moje CD mają po kilkanaście lat, i ciągle
działają]

Ale może HDD wytrzyma dłużej, jeśli używać go tylko do trwałych bekapów? I
nie podłączać w żadnym innym celu?

Pozdrawiam
Yarroll