Re: Laptop Compaq z Biedronki

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 08:46:43 MET DST

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości
news:j2ggik$fml$1@inews.gazeta.pl...
> Artur(m) nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>

> oj to poczekaj, aż Ci animka wyskoczy z czymś, długo nie poczekasz :)

Z tego co zauważyłem,
Animka nie rzucała inwektywą, pierwsza..

A ja uważam Animkę za "koloryt" grupy, może nawet maskotkę.
Myślę, że każdemu "zrównoważonemu emocjonalnie" nie powinno
to być problemem.

Na koniec tej dyskusji mocno NTG powiem;
jak łatwo wyśmiewać się; ze słabszego; z grubego, z niskiego
zezowatego, mniej bystrego, z... to takie śmieszne...
Nie rozumiem jak może to przynosić jakąkolwiek satysfakcję?!?!?!
Powiedź w oczy Pudzianowi, że fatalnie śpiewa, lub źle walczy ....
To będzie satysfakcja jak "podwinie ogon".

Widzę tu jeszcze jeden aspekt całej tej akcji pod nazwą
"pojedźmy po Animce".
"Owczy pęd". Osobniki słabe, aby uzyskać aprobatę grupy
robią to (tak myślą), co grupa od niego oczekuje.
Łącząc się w ataku na kogokolwiek, czują się pewnie.
Są w grupie.
Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
ale tak to odczuwam

Artur(m)