Re: Laptop Compaq z Biedronki

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Aug 2011 - 08:09:05 MET DST

Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości
news:4e4bbfa5$0$2485$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-17 15:06, Artur(m) pisze:

> Mam jeszcze parę innych dziwnych, minn. kindersztuba..

> Ja ich nie biore poważnie, ja tylko ich nie obrażam.
>
> Artur(m)
Ale oni mogą obrażać wszystkich?lol
*********
Skąd taki wniosek.

Dupa z ciebie nie rycerz.
************
Gdybym był inteligentny to bym zrozumiał tak
moje słowa,
Szanujmy się. Walczmy na argumenty, nie na inwektywy.
Nie, kto kogo lubi, tylko na ile jest pomocny immym.
Jeżeli ktoś "bredzi" to go nie czytam jeżeli obraża
wysyłam do KF.
Po wielu latach doświadczenia życiowego
wiem, że ci co im łatwo rzucać "słowami"
to ludzie przegrani, słabi, sfrustrowani.
Popatrz na dwa mijające sie psy, jeden duży, drugi mały.
Taki mały piesek na uwięzi ujada na tego dużego
a ten duży nawet nie odwróci głowy.
Chyba "aluzju poniał".

Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

Artur(m)