Re: Laptop Compaq z Biedronki

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 18:06:52 MET DST

W dniu 17.08.2011 02:56, Q pisze:

> 4250 to jakies niedorobione gowno.
> Albo stery do tego to jakies niedorobione gowno.
> Albo obydwa.
>
> Gupi 9500gt byl o niebo lepszy do gier.
> Byc moze stery maja lepiej dopracowane,
> bo to ogolnie ten sam segment.
>
> Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
> gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.
> Dziwne.

nie chcę Ci obrazić, ale zauważ, ze jeśli o karcie graficznej stworzonej
głównie poto zeby wyświetlała obraz, zarzucasz brak wydajności w grach to:
masz pojęcie o sprzęcie bliskie..... graczowi
zawężasz możliwość wykorzystania komputera go gier.

Podobnie jak kolega który nabija sie z jednordzeniowca. po co mi
dwurdzeniowiec, jak najtrudniejszą rzeczą dla procesora będzie
odkodowanie filmiku z Youtube? Moze nawet ten drugi rdzeń wpłynie
negatywnie na czas działania na baterii!

Pomyślcie czasem ze inni ludzie mają prawa takie same jak Wy. Tak jak ja
mogę nie grać i chcieć marną kartę graficzną i jednordzeniowca, tak Ty
możesz wymagać 6 rdzeni (z których zajęte są góra2) i super karty
graficznej.
ToMasz