Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 17:47:19 MET DST

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości
news:41ssh8-6ee.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> To zależy czy atramentówka ma głowicę zintegrowaną z tuszem czy osobną.
> Pojemniki zintegrowane z głowicą teoretycznie powinny być droższe, i
> zapewniają gorszą jakość, ale ryzyko zaschnięcia = ryzyko wymiany jedynie
> tuszu.

DO tego dochodzi pytanie ile to kosztuje.
Nie od dziś wiadomo, że sam tusz kosztuje ułamek tego, ile kosztuje tusz z
głowicą wbudowaną (cytowany tu HP78 do HP DeskJeta 970Cxi jaki miałem to
250zł za kolorowy pojemnik).

Czy tani laser taniej? Nie wiem ile Mat chce drukować.
W moim przypadku od zakupu Xeroxa mineło 1,5 roku i jadę na oryginałach
jeszcze dołaczonych do drukarki
W tym, samym okresie wymieniałem 2 razy cały komplet tuszy do HP DJ 970Cxi z
powodu zaschnięcia - czyli 800zł poszło się...
Xeroxa kupiłem za 640zł

Pozdrawiam.

--
Irokez