Re: Jaki dysk do laptopa?

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 12:44:55 MET DST

On Tue, 9 Aug 2011 15:19:46 +0200
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> I o to właśnie chodziło, żeby ktoś jakiś sprawdzony dysk polecił.
> Dzięki, biorę go.

No i wziąłem. I jest OK, ale jedną wnerwiającą cechę to on ma. Niby
drobiazg, ale wnerwia. Chodzi o to, że jeżeli zawołać, że ma zrobić
wewnętrzny test smartowy, to aż do zakończenia tego testu w statusie
SMARTa nie ma o nim ani bitu. Żadnego „In progress – 30% left”. Jak
skończy, to pokazuje wynik testu, ale w czasie jego trwania – nic.
I człowiek nie wie, czy polecenie rozpoczęcia testu poskutkowało jakąś
akcją, czy może zostało całkowicie olane. I przez to mam teraz
w historii SMARTa brzydki wpis „Interrupted by user” (bo nie wiedząc
co się dzieje wywołałem test drugi raz, co oczywiście przerwało pierwszy
raz), zamiast samych „Completed successfully” i ten dysk już zawsze
będzie miał taką zamazaną hipotekę i nigdy już nie będzie taki piękny
jak by mógł być. Chlip, chlip.

Czy nieestetyczny wpis w logach SMARTa może być podstawą reklamacji? :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>