Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 20:28:43 MET DST

On Tue, 16 Aug 2011, Rafa ukawski wrote:

> [...]
[...]
> Niezalenie od nieyciowych przepisw, ja daje z wasnej woli klientom
> gwarancje na wasnych zasadach.

  To czego wciskasz w poprzednich postach kit, e sprzedawca NIE UDZIELA
gwarancji?

> Niestety nie moge zapewni bezpatnego
> transportu w obie strony.

  A ten pomys to skd znowu?
  Gwarancja jest wiadczeniem zupenie dobrowolnym, a jej zakres wynika
wanie z dokumentu gwarancyjnego (przy czym jak napisaem - za taki
dokument moe "z urzdu" zosta uznana reklama).
  W warunkach gwarancji moesz zapisa e klient ma w zbach przynie ;)

  Mi chodzio o co innego: *sklep* *moe* ustawnowi *wasn* gwarancj.
  Nie majc nic wsplnego z "przekazaniem" klientowi gwarancji
producenta, importera czy dystrybutora.
  Jeszcze raz: *MOE*.
  Piszc e "sprzedawca nie daje gwarancji" wciskasz kit ;)
(by moe *konkretny* sprzedawca nie daje - nie musi, bo nie
ma takiego obowizku).

pzdr, Gotfryd