On 2011-08-16 20:28, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Tue, 16 Aug 2011, Rafał Łukawski wrote:
>
>>> Szczególnie ten ostatni błąd (jakoby sprzedawca nie dawał gwarancji)
>>> wpisałeś wielokrotnie, więc wymaga sprostowania.
> [...]
>>
>> Niezależnie od nieżyciowych przepisów, ja daje z własnej woli klientom
>> gwarancje na własnych zasadach.
>
> To czego wciskasz w poprzednich postach kit, że sprzedawca NIE UDZIELA
> gwarancji?
Ja?
>
>> Niestety nie moge zapewnić bezpłatnego transportu w obie strony.
>
> A ten pomysł to skąd znowu?
Bo tak mozna, nie twierdze ze ktokolwiek mnie obliguje.
> Gwarancja jest świadczeniem zupełnie dobrowolnym, a jej zakres wynika
> właśnie z dokumentu gwarancyjnego (przy czym jak napisałem - za taki
> dokument może "z urzędu" zostać uznana reklama).
> W warunkach gwarancji możesz zapisać że klient ma w zębach przynieść ;)
mogę.
>
> Mi chodziło o co innego: *sklep* *może* ustawnowić *własną* gwarancję.
> Nie mającą nic wspólnego z "przekazaniem" klientowi gwarancji
> producenta, importera czy dystrybutora.
> Jeszcze raz: *MOŻE*.
> Pisząc że "sprzedawca nie daje gwarancji" wciskasz kit ;)
> (być może *konkretny* sprzedawca nie daje - nie musi, bo nie
> ma takiego obowiązku).
To raczej nie ja pisałem.
-- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/Received on Wed Aug 17 07:30:02 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Aug 2011 - 07:51:03 MET DST