Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 07:25:22 MET DST
Message-ID: <j2fje2$dle$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2011-08-16 20:28, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Tue, 16 Aug 2011, Rafał Łukawski wrote:
>
>>> Szczególnie ten ostatni błąd (jakoby sprzedawca nie dawał gwarancji)
>>> wpisałeś wielokrotnie, więc wymaga sprostowania.
> [...]
>>
>> Niezależnie od nieżyciowych przepisów, ja daje z własnej woli klientom
>> gwarancje na własnych zasadach.
>
> To czego wciskasz w poprzednich postach kit, że sprzedawca NIE UDZIELA
> gwarancji?

Ja?

>
>> Niestety nie moge zapewnić bezpłatnego transportu w obie strony.
>
> A ten pomysł to skąd znowu?

Bo tak mozna, nie twierdze ze ktokolwiek mnie obliguje.

> Gwarancja jest świadczeniem zupełnie dobrowolnym, a jej zakres wynika
> właśnie z dokumentu gwarancyjnego (przy czym jak napisałem - za taki
> dokument może "z urzędu" zostać uznana reklama).
> W warunkach gwarancji możesz zapisać że klient ma w zębach przynieść ;)

mogę.

>
> Mi chodziło o co innego: *sklep* *może* ustawnowić *własną* gwarancję.
> Nie mającą nic wspólnego z "przekazaniem" klientowi gwarancji
> producenta, importera czy dystrybutora.
> Jeszcze raz: *MOŻE*.
> Pisząc że "sprzedawca nie daje gwarancji" wciskasz kit ;)
> (być może *konkretny* sprzedawca nie daje - nie musi, bo nie
> ma takiego obowiązku).

To raczej nie ja pisałem.

-- 
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
Received on Wed Aug 17 07:30:02 2011

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Aug 2011 - 07:51:03 MET DST