Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 15 Aug 2011 - 22:51:33 MET DST

> A jak chcesz, zgodnie z ustawą, udowodnić, że powód dla którego dysk padł
> istniał w momencie zakupu?

Nie interesuje mnie to i nigdy nie musialo, zarowno gdy oddawalem sprzet
do sklepow jak i do hurtowni /jako firma/ (ktore zapewne maja stosowne
wsparcie prawne). Sprzet przestaje dzialac, domniemuje sie jedynie
uzytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, jeszcze sie nie zdarzylo by
ktorakolwiek z duzych firm typu Techdata, AB, Incom, ABC Data nie
wymienily sprzetu.

Z jednej strony jest mowa o 6 miesiącach, z drugiej o 2 latach rękojmi
(konsument) lub też innym okresie rękojmii deklarowanym przez inne
podmioty gospodarcze. Jak wspomnialem, nie jestem prawnikiem, czy wg
Ciebie dystrybutorzy sprzetu powinni (mogą) domagać się dodatkowych
dowodów, ze sprzęt nie funkcjonował odpowiednio w momencie zakupu?
Udowodnienie tego jest praktycznie niemozliwe.