Dnia Mon, 15 Aug 2011 11:56:57 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):
>>>
>>> Zgodnie z prawem obowiązującym w całej Unii Europejskiej sprzedawca
>>> odpowiada za niezgodność towaru z umową przez *dwa lata* od dnia dostawy
>>> produktu.
>>
>> Przeczytaj _uważnie_ jeszcze raz to, co napisałem. Sprzedawca odpowiada,
>> ale to KLIENT po pół roku (czyli po zakończeniu okresu w którym obowiązuje
>> domniemanie, że niezgodność istniała w momencie zakupu) musi *udowodnić*,
>> że niezgodność istniała od początku. Czyli w najgorszym razie bujasz się z
>> rzeczownawcami, opiniami i tak dalej. Wszystko na _swój_ koszt.
>
> Ja nie jestem prawnikiem, dysk padnie mi po roku i jakie to ma dla mnie
> znaczenie? Po co mi rzeczoznawca ?
A jak chcesz, zgodnie z ustawą, udowodnić, że powód dla którego dysk padł
istniał w momencie zakupu?
-- Andrzej Libiszewski; GG: 5289118 "You're not the same as you were before. You were much more..."muchier". You've lost your "muchness"."Received on Mon Aug 15 21:15:03 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Aug 2011 - 21:51:02 MET DST