Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 16:44:05 MET DST

On 11/08/2011 15:14, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "kamil" j20mka$svl$1@inews.gazeta.pl

> 4 karty z wakacji? Moje ,,sesje'' zazwyczaj przerywane są:
>
> -- brakiem miejsca (czasami coś kasuję, ale im później
> robię zdjęcia, tym zazwyczaj mam wyższą czułość,
> a to oznacza większy rozmiar RAWek)

Co ma ISO do wielkości pliku?

> -- brakiem elektryczności ;)
>
> -- brakiem światła :)
>
> Z jednych wakacji 4 karty? :) Rozmawiamy o kartach z przyszłości?
> Takich, na których można zmieścić dziesiątki tysięcy zdjęć? ;) IMO
> szybciej rosną pożądania aparatów niż możliwości kart. :) Owszem...
> Można zatrzymać się z zakupem nowego aparatu i kupować coraz to
> większe karty, ale mimo tego -- jak na 4 kartach umieścić fotki
> z całych wakacji? :)
>
> Choćby to były karty dzisiejsze, a aparat pochodził sprzed 5 lat...

Naprawdę nie rozumiem o co Tobie dokładnie chodzi, a mnie tymczasem
wystarcza max 2 karty 4GB na ponad tygodniowy urlop w górach z Canonem
5D, focę w RAWach.

Naprawdę wolę spędzić 10 minut na wybraniu własciwego momentu,
rozstawieniu statywu i zrobieniu jednego dobrego zdjęcia, niż zanudzać
rodzinę sto siedemnastym zdjęciem skaczącego pieska. W zeszłym miesiącu
szedłem z latarką przez 2 godziny po skałach tylko po to, żeby zrobić
kilka zdjęć latarni morskiej przy wschodzie słońca i wrócić, nie
potrzeba do tego zawalić kilku GB na dysku.

Tyle, że ja uczyłem się robić zdjęcia na slajdach, a nie bezmyślnie
trzaskać 30 fotek tego samego.

--
Pozdrawiam,
Kamil