Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: VSS <vss_at_onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2011 - 19:35:25 MET DST

W wiadomości:j23b2o$4r9$1@news.onet.pl,
Rafał <rafalweb@lukawski.pl> nastukał:
> mowa była o sprzedaży wysyłkowej.

tym bardziej sprzedawca nie ma obowowiązku odebrać towaru "używanego".
rozpakowanie dysku, podłączenie do komputera jest użyciem dysku. sprzedawce
nie obchodzi czy podłączyłeś go na minutę czy 2 dni. sklep to nie
wypozyczalnia dysków gdzie każdy może sobie kupić, sprawdzić, oddać, znów
kupić, sprawdzić, oddac i tak w kółko. jestem ciekaw czy jakby jakis pacjent
tak zrobił w Twoim sklepie 5 razy czy byłbys taki chętny odbierać od niego
te dyski.

> Opakowania bywaja rozne - 3.5" samsung mial zwykle plastikowe pudelka

możesz pudełko zakleic stickerem, otwarcie go uznaje się, za uzycie dysku. a
sticker na dysk w foliowym worku można nakleic przez niewielkie nacięcie w
folii. tak robia firmy w których ja kupuję dyski.

--
VSS