Wyższa wydajność w laptopie

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 16:18:54 MET DST

Witam,

Zastanawiam się jak zwiększyć wydajność laptopa. Dlaczego?

A. Czasami długo czekam zanim pojawi się okno UAC.
B. Ogólnie czas uruchamiania aplikacji jest długi.

Podejrzewam, że poprawę wydajności przyniosłoby reinstalowanie systemu
operacyjnego i wykorzystanie VM do testowania aplikacji i wykonywania
sporadycznych operacji.

Aktualnie mam laptopa z Core I5 4GB DDR3 RAM, HDD 320 GB 5400 rpm. Na
tym "hula" Win 7 64bit. Rozważam następujące pomysły:
-Dodanie modułu RAM (nie wiem czy coś da, aktualnie Task Manager
pokazuje dostępne 1700 MB, wolne 178 MB)
-Wymiane dysku na hybrydowy.

Czy ktoś przeprowadzał u siebie podobne operacje (dodatkowy RAM, zmiana
dysku) i poczuł różnicę?

--
pozdrawiam
Piotr