Re: Wyższa wydajność w laptopie

Autor: RemeK <go_at_dev.null>
Data: Mon 08 Aug 2011 - 22:18:17 MET DST

Dnia Sun, 07 Aug 2011 16:18:54 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> A. Czasami długo czekam zanim pojawi się okno UAC.
> B. Ogólnie czas uruchamiania aplikacji jest długi.
> Aktualnie mam laptopa z Core I5 4GB DDR3 RAM, HDD 320 GB 5400 rpm. Na
> tym "hula" Win 7 64bit. Rozważam następujące pomysły:
> -Dodanie modułu RAM (nie wiem czy coś da, aktualnie Task Manager
> pokazuje dostępne 1700 MB, wolne 178 MB)
> -Wymiane dysku na hybrydowy.
>
> Czy ktoś przeprowadzał u siebie podobne operacje (dodatkowy RAM, zmiana
> dysku) i poczuł różnicę?

Mysle, ze w przypadku Win 64bit i "powazniejszych" zastosowan 4GB moga byc
ograniczeniem, ale skoro dostepnej pamieci masz sporo to ram moze niewiele
wniesc. W Twoim wypadku niewatpliwie dysk jest waskim gardlem, bo dyski
talerzowe w ogole od jakiegos czasu sa najwiekszym zamulaczem systemu, a juz
5400 szczegolnie. Tez polecam SSD, poczytaj na sieci ilu szczesliwcow,
ktorzy chcieli "zlomowac" starsze lapki, po wsadzeniu SSD odkrylo na nowo
mozliwosci swoich staruszkow :-)

--
pozdro
RemeK