Re: Wyższa wydajność w laptopie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2011 - 09:22:04 MET DST

W dniu 2011-08-07 16:18, Piotr Rezmer pisze:
> Witam,
>
> Zastanawiam się jak zwiększyć wydajność laptopa. Dlaczego?
>
> A. Czasami długo czekam zanim pojawi się okno UAC.
> B. Ogólnie czas uruchamiania aplikacji jest długi.
>
> Podejrzewam, że poprawę wydajności przyniosłoby reinstalowanie systemu
> operacyjnego i wykorzystanie VM do testowania aplikacji i wykonywania
> sporadycznych operacji.
>
> Aktualnie mam laptopa z Core I5 4GB DDR3 RAM, HDD 320 GB 5400 rpm. Na
> tym "hula" Win 7 64bit. Rozważam następujące pomysły:
> -Dodanie modułu RAM (nie wiem czy coś da, aktualnie Task Manager
> [...]
Ja dodawałem RAM i jest różnica na plus jeśli chodzi o czas uruchamiania
się aplikacji, 8GB robi swoje a że RAM teraz tani...

CO do dysku - zalezy na ile ten laptop przenośny - ja sie "bawię" w
zapisywanie plików po sieci na serwer bo tak to nie musi pracować jeden
dysk w laptopie.
Myślę ze zmiana choćby na 7200 przyniesie juz widoczne efekty.