Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 00:51:57 MET DST

Dnia 01.08.2011 JoteR <joter@pf.pl> napisał/a:

> Ale czego nie zrozumiałeś w opisie Rafała? Na wszelki wypadek przyciąłem
> cytat jeszcze bardziej, żebyś się nie pogubił. Tak, czysty windziany RAID
> stworzony z poziomu diskmgmt.msc.

Ok, zrozumiałem wszystko. No ofence. Wiem że jest softraid, ale nie wszystko
wspiera (boot, systemowa, nie wszystkie wersje itd)

> Żartujesz sobie? Jak może zadziałać na partycji systemowej, czyli jeszcze
> przed wskazaniem systemowi, skąd ma wystartować? Przecież mowa jest o
> programowej macierzy sterowanej przez system.

Jak kawałek systemu odpowiadający za rozruch umiałby poskładać macierz to
czemu nie?

> Zresztą co to zmienia? Chciałeś przyłożyć drągiem w Windows i
> znowu sobie zrobiłeś kuku.

Ale o co chodzi, skąd ta negatywna energia, w nic nie chciałem przyłożyć,
chciałem wskazać że nie zawsze softraid 'idzie', są specyficzne konfiguracje
ĹĽe siÄ™ nie da. To wszystko. Wyluzuj.