Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 19:01:56 MET DST

"Sergiusz Rozanski" napisa:

> To jest softwarowy raid-1 czy przez jaki sterownik,

Ale czego nie zrozumiae w opisie Rafaa? Na wszelki wypadek przyciem
cytat jeszcze bardziej, eby si nie pogubi. Tak, czysty windziany RAID
stworzony z poziomu diskmgmt.msc.

> a da si inne? raid-0, 5 itd?

RAID-0 jak najbardziej. Co ju wystarczajco przeczy sformuowaniu "nie
dziaa".

> Na kadym windows? XP home te?

Na 2000 i XP Pro. Innych nie chce mi si odpala i sprawdza, zreszt te
wymienione wystarcz do zaprzeczenia stwierdzeniu "nie dziaa".

> Na partycji systemowej?

artujesz sobie? Jak moe zadziaa na partycji systemowej, czyli jeszcze
przed wskazaniem systemowi, skd ma wystartowa? Przecie mowa jest o
programowej macierzy sterowanej przez system. Na rozruchowej by moe, nie
sprawdzaem. Zreszt co to zmienia? Chciae przyoy drgiem w Windows i
znowu sobie zrobie kuku. Wracaj z powrotem na advocacy. Tym bardziej, e
tu jest NTG dla windzianych macierzy.

JoteR