Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 16:40:09 MET DST

Dnia 01.08.2011 Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał/a:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sergiusz Rozanski"
>
> Ale może byś najpierw sprawdził, zanim zaczniesz się błaźnić?
> Serwerowe wersje mają RAID-y "od zawsze" (system miałem postawiony na
> jedynce już na NT4).

Na jedynce i tylko na jedynce, niestety, fakt wypowiedziałem się mało
precyzujnie o niedziałającym raid, ale nie każdy ma wersje server i
nie każdy chce raid1 na system.

> Nie, na Windows 98 też nie ma.

Nie mam więcej pytań.

> Owszem. (chociaż tylko jedynkę IIRC).

No to czyli system w raid0 na speeda nie postawisz bez pseudo-hw.

> Co nie zmienia faktu, że w ogólności jest taka możliwość.

Sporo ograniczona. Sam mam poustawiane pseudo-hw bo chciałem właśnie
raid0 i inaczej nie szło.