Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 13:43:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sergiusz Rozanski"
>To jest softwarowy raid-1 czy przez jakiś sterownik, a da się inne?
>raid-0, 5 itd?

Ale może byś najpierw sprawdził, zanim zaczniesz się błaźnić?
Serwerowe wersje mają RAID-y "od zawsze" (system miałem postawiony na
jedynce już na NT4).

>Na każdym windows? XP home też?

Nie, na Windows 98 też nie ma.

>Na partycji systemowej?

Owszem. (chociaż tylko jedynkę IIRC).
Dodatkowo, ma to parę ograniczeń typu brak możliwości zdefiniowania
hot-spare.
Co nie zmienia faktu, że w ogólności jest taka możliwość.

--
| http://epsilon.eu.org/ |