Re: Ciekawostka :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 14:15:29 MET DST

Dnia Mon, 01 Aug 2011 13:14:36 +0200, Tomaszek napisał(a):

> Ja mam inne pytanie: jakim zasilaczem załatwiłeś na tej płycie
> kondensatory ?

Ja nie byłem uzytkownikiem tej płyty. Trafiają do mnie czasem płyty o
których własciciel ma podejrzenie "że jeszcze coś z nich będzie" :) No to w
ramach walki z nudą podłubię przy nich. Na kilkanascie róznych płyt z epoki
socket A mam dwie K7S8X z wybulonymi kondensatorani ale tylko 1000/6,3.
Inne są na oko OK. IMO takie uszkodzenia elektrolitów moga być związane
jedynie z ich jakością, a raczej brakiem jakości. Obie nie dały się
naprawić poprzez wymienienie tych kondzioli na nowe.

--
Jacek