Re: Ciekawostka :)

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 13:14:36 MET DST

> Jest sobie stara, znana płyta Asrocka K7S8X która startuje dokładnie co
> drugie zwarcie odpowiednich pinów :) Konfig minimalny, wypróbowałem kilka
> zasilaczy, modułów pamięci, kart graficznych i dwa procki. Płyta miała 8
> wybulonych kond. 1000/6,3, wymieniłem wszystkie. Ja rozumiem każdą płyte
> która nie startuje, startuje przypadkowo lub za każdym razem. Ale co drugi
> raz?? Jeszcze nie widziałem :)

Ja mam inne pytanie: jakim zasilaczem załatwiłeś na tej płycie
kondensatory ?

Na jednym z kompów którym się opiekuje jest ta płyta. Pracowała już pod
zasilaczami Ropla, Deer, Megabajt czyli same najlepsze;) dopiero teraz
dostała Amacrox'a. Wszystkie poprzednie się po spalały, jeden z nich
załatwił wbudowaną kartę sieciową, to dołożyłem dodatkową na PCI. Ale
mimo takiego ordynarnego traktowania nie ucierpiał żaden kondensator,
choć z logicznego punktu widzenia już dawno powinien;)