Re: Kompatybilnosc pamieci DDR

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sat 23 Jul 2011 - 10:41:42 MET DST

> 1) Może ktoś wieco jest przyczyną tego że niektóre moduły pamieci nie
> dzialaja na platformie Intela?

Zdaje się, że niektóre chipsety intela nie lubiły pamięci szybszych niż to
płyta przewiduje.
Ale mogę się mylić, osobiście nie miałem do czynienia z płytą intela na DDR.

> 2) Ja szukam pamieci do płyty GA K8N SLI ktora jest na układzie
> NVidii. Czy mogą wystąpić podobne problemy?

Zawsze mogą, nie powinny. Patrz na aukcje gdzie jest mowa o "gwarancji
rozruchowej".

> 3) Na co zwrócićuwagę przy zakupie pamieci mając na uwadze że pamieci
> mają pracować w trybie dual chanel (2x1GB)?

Najlepiej żeby były identyczne.

> 4) Czy moduły DDR muszą być włożone do banków o tych samych kolorach
> czy różnych kolorach?

Nie muszą, ale kolory oznaczają do których slotów wkładać żeby było
dual-channel. Jak będa "źle" włożone to po prostu będzie bez duala, czyli o
parę procent wolniej.

--
Azarien