Kompatybilnosc pamieci DDR

Autor: roxy <kicak_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 18:40:12 MET DST

Witam

Ostatnio byłem zmuszony dokupić troche ramu do mojego PC.
Przeszukując serwis aukcyjny zauważyłem że część sprzedawców juz na "dzien
dobry" pisze ze pamieci nie beda działać na płytach lub z procesorami
Intela.
1) Może ktoś wieco jest przyczyną tego że niektóre moduły pamieci nie
dzialaja na platformie Intela?
2) Ja szukam pamieci do płyty GA K8N SLI ktora jest na układzie NVidii. Czy
mogą wystąpić podobne problemy?
3) Na co zwrócićuwagę przy zakupie pamieci mając na uwadze że pamieci mają
pracować w trybie dual chanel (2x1GB)?
4) Czy moduły DDR muszą być włożone do banków o tych samych kolorach czy
różnych kolorach?