Re: Dysk do magazynowania dóbr wszelakich

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 16:35:00 MET DST

Dnia Tue, 19 Jul 2011 15:02:21 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

> Kwestia sterownika/oprogramowania.
>
> Tzn. owszem, z zapisem wiele nie da się zrobić, bo zapisywanie a'la
> stripping i uzupełnianie w "wolnym czasie" byłoby nieco ryzykowne, ale
> już odczyt spokojnie może być równie szybki jak stripping.

Jak by nie patrzeć szybki zapis też mi mocno przydatny jest. :)

> Miałem na myśli nakarmienie macierzy pustym dyskiem, odczekanie aż się
> zsynchronizuje i potem jego odłączenie.

Czyli pad fizyczny. Jak się zaczniesz bawić czymkolwiek i zdemolujesz dane,
to od razu jest to odwzorowane na drugim dysku w mirrorze, nieprawdaż? :)

> Generalnie sam wykorzystuję twoją metodę (innymi narzędziami ;) ) ale
> przy ciągle modyfikowanym dysku kopia zapasowa będzie już nieaktualna w
> trakcie jej robienia ;)

Nie jest tak źle - serio. :)

> Nie da się ukryć ;)

Ano właśnie.

Wracając wobec czego do sedna - jaki 2TB dysk 3,5" z 7200 rpm polecacie? :)

[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]