Re: Dysk do magazynowania dóbr wszelakich

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 15:02:21 MET DST

W dniu 19.07.2011 14:44, Przemysław Ryk pisze:

> Owszem. Tyle tylko, że jednak na RAID0 mam wyższą wydajność pracy.

Kwestia sterownika/oprogramowania.

Tzn. owszem, z zapisem wiele nie da się zrobić, bo zapisywanie a'la
stripping i uzupełnianie w "wolnym czasie" byłoby nieco ryzykowne, ale
już odczyt spokojnie może być równie szybki jak stripping.

> Dopóki bierzesz pod uwagę tylko pad fizyczny, a nie logiczny. Kopie już mi
> się automagicznie robią - podpięty pod Harmonogram Zadań skrypt z użyciem
> robocopy i śmiga wszystko gdy śpię.

Miałem na myśli nakarmienie macierzy pustym dyskiem, odczekanie aż się
zsynchronizuje i potem jego odłączenie.

Generalnie sam wykorzystuję twoją metodę (innymi narzędziami ;) ) ale
przy ciągle modyfikowanym dysku kopia zapasowa będzie już nieaktualna w
trakcie jej robienia ;)

Nie da się ukryć ;)