Re: Docking station, a 'hot swap'.

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 11:58:55 MET DST

W dniu 19.07.2011 11:15, m4rkiz pisze:

> mi sie to ostatnio stalo w czasach klawiatury na din z jakims 486,
> od tego momentu obskoczylem setki komputerow i z zadnym nie mialem
> problemu z wpinaniem sie w ps2 na zywca i nic mi nie padlo od tego
> 1995 roku

Zgadzam się, że raczej nic się nie stanie, ale żadnych gwarancji nie ma,
bo łącze nie było do tego zaprojektowane.

Z ciekawostek: w jednej z płyt głównych odłączenie i podłączenie
kompletu mysz i klawiatura powodowało BIP i twardy zwis... Musiałem się
przestawić na bardziej wyrafinowany przełącznik interfejsu użytkownika ;)