Welland NH-204 NetShare

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 12:07:43 MET DST

Trudno zakwalifikować mój problem bo to i pecetowy, i windowsowy, i
sieciowy. Ale może ktoś to testował i coś podpowie. Zakupiłem 2 takie
urządzenia i działają na wszystkich komputerach w sieci, na różnych
systemach XP, 7 z różnym SP i bez oprócz jednego. Na jednym z Win 7 manager
urządzeń się uruchamia, pokazuje urządzenia, pozwala je skonfigurować ale
nie pozwala ich użyć. Za każdym razem kończy się BSOD. Wyskakuje okienko, że
urządzenie jest zajęte mimo, ze nie jest i komp się wywala. Wyłączałem
zapory, adresację sieci, sprawdzałem inny profil, fleszowałem urządzenia,
upgradowałem soft ale bez rezultatu.

Ma ktoś jakiś pomysł?

PC