Re: Dysk do magazynowania dóbr wszelakich

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 11:32:37 MET DST

Dnia 19.07.2011 Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisa³/a:
> Witam
>
> Noszê siê z zamiarem kupna kolejnego dysku do magazynowania dóbr wszelakich
> - na obecnym zestawie mi siê trochê ciasno zaczê³o robiæ (jak to zwykle
> bywa). :) Warunki brzegowe:
> - SATA 3 Gb/s, SATA 6 Gb/s mo¿e byæ, ale napinki na to nie mam
> - 3,5"
> - 7200 rpm
> - 2TB lub wiêkszy
>
> Warunki do pracy dysk bêdzie mia³ komfortowe - dobrze wentylowana obudowa,
> komputer dzia³aj±cy 24/7. :)
>
> Preferencje co do producentów:
> [...]

Na mass storage u¿ywam zielonych WD s± tanie i pojemne i energooszczêdne, a z
autopsji wiem ¿e na 'dobra wszelakie' to starczy byle co byle spe³ni³o ww,
bo siê tam co¶ zapisze i nie czêsto zaglada - jakie¶ wideo czy zdjêcia, zrobione,
obrobione i czakaja na lepsze czasy, albo na nigdy, ale nie wiadomo które siê
mo¿e przydaæ i kiedy no i taniej kupiæ nowe 2TB ni¿ marnowaæ czas na sortowanie.

Absolutnie natomiast odradzam pomys³ stawiania na tym systemu!

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest