Dysk do magazynowania dóbr wszelakich

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 11:14:59 MET DST

Witam

Noszę się z zamiarem kupna kolejnego dysku do magazynowania dóbr wszelakich
- na obecnym zestawie mi się trochę ciasno zaczęło robić (jak to zwykle
bywa). :) Warunki brzegowe:
- SATA 3 Gb/s, SATA 6 Gb/s może być, ale napinki na to nie mam
- 3,5"
- 7200 rpm
- 2TB lub większy

Warunki do pracy dysk będzie miał komfortowe - dobrze wentylowana obudowa,
komputer działający 24/7. :)

Preferencje co do producentów:
- Samsungów o pojemności 1TB używam kilku sztuk i bardzo sobie chwalę;
- Western Digitali używałem długi czas, w kilku komputerach znajomych takowe
siedzą i też problemów nie robią;
- do Seagate mam mocno mieszane uczucia po ostatnich cyrkach z uwalonym
firmware;
- Hitachi mam w fabryce - głośne i ciepłe;

Jakie modele polecacie?

[ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory.       ]
[                                                                (S. King) ]