Re: Docking station, a 'hot swap'.

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2011 - 20:20:40 MET DST

qwerty nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> Niby czemu?

1. bo się często wieszają porty;
2. bo urządzenia ps2 są inicjalizowane przez bios, nie system;
3. bo takie podłączenie powoduje uszkodzenie portów ps2.

> Jak był uruchomiony z akcesoriami na ps/2 to można bez problemu
> odłączać i podłączać. Chyba, że odłączysz na kilka godzin.

A jakie ma to znaczenie, ze 2 godziny a nie 15 minut?

> Czego uszkodzenia? Mychy? Litości...

Płyty głównej. Widać młodyś (co nie jest zarzutem, a stwierdzeniem).
Przem