Notebook

Autor: Norman <nomad_at_xxx.vp.pl>
Data: Tue 12 Jul 2011 - 21:08:07 MET DST

Witam grupowiczów,

Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli
rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem. Nie
widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone cudo.
Chciałbym aby:
- miał rozdziałkę wyższą niż 1366x768
- o proporcjach 16:10 pewnie mogę zapomnieć...
- matryca matowa czy święcąca nie ma znaczenia - istotna jest rozdzielczość
- wielkość 13-14"
- ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.
- dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm
- Apple, Acer i Lenovo odpada
Budżet nie ma większego znaczenia. Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje,
przyjemne dla oka? Niestety komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje
dziennie po 10-14h.

Pozdr.
J.