Re: Notebook

Autor: Czesławek <czeslawek_at_onet.wytnij.pl>
Data: Tue 12 Jul 2011 - 23:02:40 MET DST

W dniu 2011-07-12 21:08, Norman pisze:
> - Apple, Acer i Lenovo odpada

Odrzucenie Lenovo popieram. Sam mam Lenovo T61. Niby miała być to
legendarna jakość ThinkPada, jednak dla mnie to totalna porażka.
Laptopa głównie używałem w domu wpiętego w stację dokującą. Z usterek,
które mi się przytrafiły to: nowy laptop i ok. 20 badpikseli matrycy -
wymieniona na nową. Wymieniona matryca nadal miała badpiksele tyle, że
tylko 10, ale padła pod koniec gwarancji tak samo jak napęd optyczny.
Pod koniec gwarancji trzykrotnie była zmieniana matryca. Pierwsza w
ogóle nie działała, druga miała dużo badpikseli a trzecia ... trzecia
też miała kilka badpikseli ale za mało żeby uznać, że jest uszkodzona.
Za to w trzeciej matrycy (czwarta od nowości) po trzech miesiącach padło
podświetlenie. Pisałem w tej sprawie na tą grupę. Podczas ostatniej
naprawy serwisowej wymieniono też zawiasy bo miały duży luz, a te
wymienione też już nie są w dużo lepszej kondycji.

Podsumowując to w tej chwili sądzę, że moje Lenovo T61 pod względem
jakość/cena jest co najwyżej na poziomie eMachines lub innych
Biedronkowych laptopów.

W tej chwili rozważam ponowny zakup laptopa marki Dell, do której po
powyższych doświadczeniach mam większe zaufanie niż do Lenovo.

--
Pozdrawiam
Czesławek