Re: Notebook

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Jul 2011 - 22:34:12 MET DST

> Witam grupowiczów,
>
> Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli
> rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem.

Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

>Nie widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone
>cudo. Chciałbym aby:
> - miał rozdziałkę wyższą niż 1366x768
> - o proporcjach 16:10 pewnie mogę zapomnieć...
> - matryca matowa czy święcąca nie ma znaczenia - istotna jest
> rozdzielczość
> - wielkość 13-14"
> - ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.
> - dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm

Co to jest "ciekawa konstrukcja"? Bo to co napisałeś to nic wypasionego...

> - Apple, Acer i Lenovo odpada

Co do pierwszych dwóch - rozumiem. Ale dlacego nie Lenovo?

> Budżet nie ma większego znaczenia.

Sczęściarz...

> Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje, przyjemne dla oka? Niestety
> komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje dziennie po 10-14h.

Ma być różowy?
Pracuje na wygaszaczu ekranu czy może ambitniejsze zadania?
Widzę, że te 13-14 cali moze być problemem...

Pozdrawiam
Feromon