Dnia 2011-07-11, o godz. 15:58:36
kamil <spam@spam.com> napisał(a):
> A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
> śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
> zawsze, wyprzedzeniem.
A tego że wiele firm pracuje do 19.00 czy nawet do 22.00 i wtedy
zgłaszają pad. ;-)
>
> Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
> przybiegają aż im pięty przypieka.
Też nie zawsze - kiedyś nie mogli trafić do czynnego wejścia do NASK-u
na KEN w Warszawie - 40 minut technika naprowadzałem aż wyszedłem na
stację metra i go przyprowadziłem ;-)
>
> > Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to
> > że nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała
> > dysk nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków
> > recovery do reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej
> > awarii i mam komputer z licencją na system którego nie mogę
> > zainstalować a za dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi
> > się z nimi procesować - zrobiłem instalkę z innego komputera o
> > identycznej konfiguracji.
>
> Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
> systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie
> życzysz, albo robisz to sam.
>
> Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.
Przeczytaj jeszcze raz: Sprzęt nie działał fabrycznie. Jak go nie dało
rady odpalić pierwszy raz to jak zrobić dysk recovery? I czemu mam w
sytuacji gdy nie ma możliwości odpalenia nowego sprzętu bo dysk z
fabryki przyszedł zwalony zapłacić za płyty recovery? I nie - technik
tego nie zrobi bo nie ma z czego zainstalować systemu a dysku z
preinstalowanym w takiej sytuacji nie można dostać. Przećwiczone - że
tak powiem - empirycznie.
Zdrówko
Received on Mon Jul 11 21:30:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Jul 2011 - 21:51:01 MET DST