Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 21:27:44 MET DST

Dnia 2011-07-11, o godz. 15:58:36
kamil <spam@spam.com> napisał(a):

> A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
> śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
> zawsze, wyprzedzeniem.

A tego że wiele firm pracuje do 19.00 czy nawet do 22.00 i wtedy
zgłaszają pad. ;-)

> Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
> przybiegają aż im pięty przypieka.

Też nie zawsze - kiedyś nie mogli trafić do czynnego wejścia do NASK-u
na KEN w Warszawie - 40 minut technika naprowadzałem aż wyszedłem na
stację metra i go przyprowadziłem ;-)

> Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
> systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie
> życzysz, albo robisz to sam.
>
> Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.

Przeczytaj jeszcze raz: Sprzęt nie działał fabrycznie. Jak go nie dało
rady odpalić pierwszy raz to jak zrobić dysk recovery? I czemu mam w
sytuacji gdy nie ma możliwości odpalenia nowego sprzętu bo dysk z
fabryki przyszedł zwalony zapłacić za płyty recovery? I nie - technik
tego nie zrobi bo nie ma z czego zainstalować systemu a dysku z
preinstalowanym w takiej sytuacji nie można dostać. Przećwiczone - że
tak powiem - empirycznie.

Zdrówko