Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: kamil <spam_at_spam.com>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 16:58:36 MET DST

On 10/07/2011 11:26, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
> BQB<adres@anty.spamowy.com.invalid> napisa³(a):

> Tu siê oczywi¶cie zgodzê ;-)

> No patrz. Ostatni przypadek jaki mia³em w kwietniu z jedn± maszyn± jak±
> mam w Lublinie i okaza³o siê ¿e jednak siê nie wyrabiaj±. Radzê
> naprawdê przeczytaæ umowê - jest tam fajny kruczek. Gdy okazuje siê ¿e
> technik nie ma potrzebnej czê¶ci to zamawia j± telefonicznie. Przy czym
> czas NBD zaczyna siê wtedy liczyæ od czasu gdy odbierze czê¶æ zamienn±
> z magazynu. Nie mówi±c ju¿ o tym ¿e zg³oszenie gwarancji NBD musi byæ
> dokonane do 17.00 bo inaczej robi siê NNBD ;-)

A czego oczekujesz, ¿e zadzwonisz o pó³nocy i za³atwi± sprawê przed
¶niadaniem? Technicy maj± grafik ustalany z jakim¶, niewielkim ale
zawsze, wyprzedzeniem.

Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
przybiegaj± a¿ im piêty przypieka.

> Ciekawe bo mi HP wymieni³o w paru sztukach. Problemem za to by³o to ¿e
> nowy dysk nie ma systemu a zdarzy³o mi siê ¿e jedna sztuka mia³a dysk
> nie dzia³aj±cy fabrycznie i nie da³o rady zrobiæ dysków recovery do
> reintalacji. Okaza³o siê ¿e HP nie przewiduje takiej awarii i mam
> komputer z licencj± na system którego nie mogê zainstalowaæ a za
> dyski instalacyjne mam dop³aciæ. Nie chcia³o mi siê z nimi procesowaæ -
> zrobi³em instalkê z innego komputera o identycznej konfiguracji.

Przecie¿ to jest standardowa praktyka, Dell te¿ nie wysy³a dysków z
systemem. Technik mo¿e go dla ciebie zainstalowaæ je¶li sobie ¿yczysz,
albo robisz to sam.

Za dyski recovery chyba ka¿dy kasuje - jeste¶ dupa i gubisz, to p³aæ.

--
Pozdrawiam,
Kamil