Dnia 2011-07-11 18:04, *Jawi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
> prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))
A ja tak :)
Prywatny Vostro 3750 (zresztą kupiłem po wcześniejszym posiadaniu Vostro
1710 :) ) - padła płyta w niecały tydzień po kupnie kiedy byłem na
Wielkanoc poza domem - telefon i następnego dnia był serwisant u mnie -
wymienił płytę i pojechał. Po czasie zauważyłem jakąś 2 milimetrową
ryskę na brzegu matrycy olałem sprawę bo nie złapałem serwisanta za
rękę, że mi to zarysował tylko dopisałem to do ankiety (opracowywana
przez zewnętrzną firmę dla Della) - po tygodniu mniej więcej zadzwonili,
żeby się umówić na wymianę matrycy - nic tylko chwalić :)
Pozdrawiam - Mirek
-- Mirek Ptak kolczan( a t )dronet(kropek) p lReceived on Wed Jul 13 08:05:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Jul 2011 - 08:51:02 MET DST