Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Wed 13 Jul 2011 - 08:04:13 MET DST
Message-ID: <ivjcgu$ccs$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 2011-07-11 18:04, *Jawi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
> prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))

A ja tak :)
Prywatny Vostro 3750 (zresztą kupiłem po wcześniejszym posiadaniu Vostro
1710 :) ) - padła płyta w niecały tydzień po kupnie kiedy byłem na
Wielkanoc poza domem - telefon i następnego dnia był serwisant u mnie -
wymienił płytę i pojechał. Po czasie zauważyłem jakąś 2 milimetrową
ryskę na brzegu matrycy olałem sprawę bo nie złapałem serwisanta za
rękę, że mi to zarysował tylko dopisałem to do ankiety (opracowywana
przez zewnętrzną firmę dla Della) - po tygodniu mniej więcej zadzwonili,
żeby się umówić na wymianę matrycy - nic tylko chwalić :)

Pozdrawiam - Mirek

-- 
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
Received on Wed Jul 13 08:05:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Jul 2011 - 08:51:02 MET DST