Re: Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)

Autor: Czesławek <czeslawek_at_onet.wytnij.pl>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 16:58:31 MET DST

W dniu 2011-07-09 14:56, Irokez pisze:
> Chyba nie pozostaje nic innego, jak wykrecić oryginalny plastik z
> wiatrakiem, zrobić pałąk nad radiatorem oryginalnym i do niego jakieś
> 80mm wiatrak przykręcić, np Arctic F8 80mm. Może da rady.
>
> Pozdrawiam.

A może uda się wybrać coś z nowszych produktów AC i ewentualnie stosować
do przyszłych kart lub, gdy nie będzie potrzebny to sprzedać? Ja mam od
kilku pokoleń kart od 7600GT dp GTS 450 - AC Accelero S1. Do AC A S1
przymocowałem opaskami 12cm wolnoobrotowy wentylator AC i jakoś daje
radę od kilku lat.

--
Pozdrawiam
Czesławek