Re: Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 14:56:30 MET DST

Użytkownik "Czesławek" <czeslawek@onet.wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:iv9h0m$i8q$1@news.onet.pl...
> Myślałem że X to literówka
> Może to pomoże
> http://www.computeronline.com.au/brochures/200703/hgt_restr_aclrox1.pdf

O, dzięki.. szukałem i linki same padnięte znajdowałem.
Wyskalowałem na monitorze, przyłożyłem kartę i wygląda na to, że nie
podejdzie :(
Otwór pod kwarc mostka HSI bym wyfrezował, od strony sekcji zasilania trzeba
by skrócić podstawę o 4mm - w jednym miejscu obudowa plastikowa jest tam
przykręcona
http://nvision.pl/Accelero-X-mistrz-chlodzenia--Articles-95-ndetails-3.html
ale ewentualnie na silikon mógłbym złapać.
Najgorzej, że kondensator mi w puszkę wentylatora wchodzi.
Według rysunku mam 5,6mm, kondek ma 12mm, na płąsko jakbym położył to nadal
8mm.

Chyba nie pozostaje nic innego, jak wykrecić oryginalny plastik z
wiatrakiem, zrobić pałąk nad radiatorem oryginalnym i do niego jakieś 80mm
wiatrak przykręcić, np Arctic F8 80mm. Może da rady.

Pozdrawiam.

--
Irokez