Re: Arctic Colling Accelero X1 - ma ktoś rysunek? (montaż na 6800GS AGP)

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 17:11:58 MET DST

Użytkownik "Czesławek" <czeslawek@onet.wytnij.pl> napisał w wiadomości
news:iv9qag$nh1$1@news.onet.pl...
> A może uda się wybrać coś z nowszych produktów AC i ewentualnie stosować
> do przyszłych kart lub, gdy nie będzie potrzebny to sprzedać? Ja mam od
> kilku pokoleń kart od 7600GT dp GTS 450 - AC Accelero S1. Do AC A S1
> przymocowałem opaskami 12cm wolnoobrotowy wentylator AC i jakoś daje radę
> od kilku lat.

Aktualnie w swoim mam 7600GS tylko właśnie zamówiłem sobie Radeona HD6670,
chłodzenie raczej nie będzie z 7600 pasowało do 6800, nie te moce do
odprowadzenia.

Ta 6800 to już kurde staroć, tylko że no właśnie ma te AGP, a jest sobie
taki starszy komputer z Athlonem 1700+, 768MB RAM i Radeonem 9100 i
dzieciakowi chciałem karty podmienić aby w te Simsy 3 szło pograć. Za dużo
inwestować w tego kompa to też nie ma sensu, taniej będzie wymienić.

Ciężko coś współczesnego dobrać ze względu za ten nieszczęsny dodatkowy
mostek AGP-PCIe. Nowe produkty nie obejmują powierzchnią podstawy obu
układów.
Idealny byłby Accelo L2 Pro ale właśnie podstawa jest za mała, a ten mostek
bez chłodzenia raczej z dymem pójdzie.
Męczy mnie jeszcze ten X1. Nie mogę znaleźć dokładniejszych zdjęć od strony
zasilania, gdzie się tam kończą te rurki heat-pipe. Bo jak równo z końcem
podstawy to z tym skróceniem o 4mm to też kupa wychodzi.

--
Irokez