Re: SSD jakie wady?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 12:48:16 MET DST

Użytkownik "Mark" napisał w wiadomości grup

Dnia Wed, 6 Jul 2011 23:15:41 +0200, marfi napisał(a):

> Mam wrazenie, że SSD to aktualnie obszar przyszczatych miłosników
> reklam,
> którzy muszą się pochwalić osiągami przed kumplem z sąsiedniej klatki.

Gadasz glupoty.
Pokaz komp z dyskiem SSD komus kto uzywa programow typu Photosop/CAD/Office/
czy jakiejkolwiek innej wymagajacej aplikacji - a natychmiast doceni
*gigantyczna* roznice.
To zaden slogan marketingowy, ale tego typu aplikacje zainstalowane na SSD,
w polaczeniu z systemem operacyjnym zainstalowanym na SSD, pracuja
*znaczaco* szybciej i jest to roznica zauwazalna golym okiem.

Jak najlepiej skonfigurować komputer z SSD? Jaki duży SSD kupić?

Powiedzmy, że chcę rozbudować kompa o taki dysk i mam dwa stare dysk twarde
500 i 1000 GB.
Kupić SSD 60 GB i podzielić na 55 (system i aplikacje) oraz 5 (dla pliku
wymiany)? Czy może jakoś inaczej?