Re: SSD jakie wady?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 12:11:07 MET DST

Dnia Wed, 6 Jul 2011 23:15:41 +0200, marfi napisał(a):

> Mam wrazenie, że SSD to aktualnie obszar przyszczatych miłosników reklam,
> którzy muszą się pochwalić osiągami przed kumplem z sąsiedniej klatki.

Gadasz glupoty.
Pokaz komp z dyskiem SSD komus kto uzywa programow typu Photosop/CAD/Office/
czy jakiejkolwiek innej wymagajacej aplikacji - a natychmiast doceni
*gigantyczna* roznice.
To zaden slogan marketingowy, ale tego typu aplikacje zainstalowane na SSD,
w polaczeniu z systemem operacyjnym zainstalowanym na SSD, pracuja
*znaczaco* szybciej i jest to roznica zauwazalna golym okiem.

--
Mark