Re: SSD jakie wady?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 08 Jul 2011 - 07:10:58 MET DST

> Jak najlepiej skonfigurować komputer z SSD? Jaki duży SSD kupić?
>
> Powiedzmy, że chcę rozbudować kompa o taki dysk i mam dwa stare dysk
> twarde 500 i 1000 GB.
> Kupić SSD 60 GB i podzielić na 55 (system i aplikacje) oraz 5 (dla pliku
> wymiany)? Czy może jakoś inaczej?

Jak duży - zależy od potrzeb na system, oprogramowanie i podstawowe dane
(np. poczta). Zazwyczaj 60-120 wystarcza.

Jak skonfigurowac, caly dysk na system i w/w dane, nie ma jakiegos
specjalnego uzasadnienia by bawic sie w partycje pod swap/windows.

Pozostale dyski na mniej istotne i wielkie dane, mniej istotne (pod
katem uzywania) i wielkie oprogramowanie. Przed wirusami to nie
zabezpieczy, ale backup na jakikolwiek z tych 'innych' dyskow lepszy niż
brak backupu.

System bedzie dzialal jak rakieta.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/