Re: Karta graficzna w porcie PCIE 2.0 x4?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 11:19:15 MET DST

> Hej. Rzeczywiście, pomieszałem trochę ilość tych portów, rzeczywista ich
> ilość jest podana jasno na stronie internetowej płyty, zresztą
poprawiłem
> się od razu i napisałem to w drugim poście

Uf... :)

> Port PCIE 4x rzeczywiście jest niefortunnie ułożony - Radeon tam
> nie wejdzie, bo z tyłu są porty SATA z podpiętymi kablami.

Potrzebujez wszystkich 6 portow? Moze da sie kable poprzepinac.

> Poza tym, ten port jest lekko cofnięty, i metalowe skrzydło
> karty dotyka powierzchni drukowanej płyty

Wlasnie tego jakos pojac nie moge. PCIe faktycznie jest nieco glebiej
niz PCI, ale wszystkie PCIe powinny zaczynac sie w tym samym miejscu.
W sensie tak samo daleko od krawedzi plyty.

> jeśli chciałbym kartę w ten port wsunąć, to bym musiał
> płytę przebić na wylot tym metalowym skrzydłem karty.

No wlasnie ten fragment mi sie cos nie zgadza. :)

> Jak już pisałem, zamówiłem już tasiemkę Riser
> PCIE 4x <-> PCIE 16x. Jak przyjdzie, to zobaczÄ™,
> jak to będzie wyglądać i czy karta będzie normalnie pracować.

Nie byloby taniej wymienic plyte? Z ciekawosci pytam.

pozdrawiam,
Vituniu.