Re: Karta graficzna w porcie PCIE 2.0 x4?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 18:53:33 MET DST

Dnia Tue, 05 Jul 2011 11:19:15 +0200, Vituniu napisał(a):

> Potrzebujez wszystkich 6 portow? Moze da sie kable poprzepinac.

Żeby włożyć tam Radeon HD 58xx, to musiałbym wogóle zrezygnować z dysków
SATA... Karta sięga do samego końca płyty.

> Wlasnie tego jakos pojac nie moge. PCIe faktycznie jest nieco glebiej
> niz PCI, ale wszystkie PCIe powinny zaczynac sie w tym samym miejscu. W
> sensie tak samo daleko od krawedzi plyty.

Dokładnie tak. Port jest *przesunięty* tak, żeby nie można w niego było
wsadzić karty graficznej. Zupełnie tego nie czaję, dlaczego ASUS takie
cyrki robi.

> No wlasnie ten fragment mi sie cos nie zgadza. :)

Tak jak już napisałem powyżej - karta graficzna tam nie wejdzie.
Przynajmniej żaden z testowanych przeze mnie egzemplarzy - normalne,
nowoczesne karty GeForce 460 GTXi Radeon HD 5850.

> Nie byloby taniej wymienic plyte? Z ciekawosci pytam.

Ten kabelek (Riser) kosztował mnie 5 funtów, za taką cenę chyba nowej
płyty nie kupię?:P

Dzięki za odpowiedz, pozdro;)

--
pozdrawiam,   pioruns