Re: Karta graficzna w porcie PCIE 2.0 x4?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 10:23:15 MET DST

Dnia Mon, 04 Jul 2011 08:11:09 +0200, Vituniu napisał(a):

> upiłować

> Czy ty przypadkiem nie mieszasz PCI z PCIE??
> "Ma ona jeden port PCIe x1, trzy PCIe x4, jeden PCIe x16"
> Ona ma JEDEN PCIe x4, on NIE jest odwrocony i raczej NIC nie trzeba
> obcinac na karcie...

Hej. Rzeczywiście, pomieszałem trochę ilość tych portów, rzeczywista ich
ilość jest podana jasno na stronie internetowej płyty, zresztą poprawiłem
się od razu i napisałem to w drugim poście <iuk7mn$fhh$2@news.onet.pl>.

Port PCIE 4x rzeczywiście jest niefortunnie ułożony - Radeon tam nie
wejdzie, bo z tyłu są porty SATA z podpiętymi kablami. Poza tym, ten port
jest lekko cofnięty, i metalowe skrzydło karty dotyka powierzchni
drukowanej płyty; jeśli chciałbym kartę w ten port wsunąć, to bym musiał
płytę przebić na wylot tym metalowym skrzydłem karty. No strasznie
nieciekawa ta płyta jest. Jak już pisałem, zamówiłem już tasiemkę Riser
PCIE 4x <-> PCIE 16x. Jak przyjdzie, to zobaczę, jak to będzie wyglądać i
czy karta będzie normalnie pracować.

--
pozdrawiam,   pioruns