Re: Zasilacz Enermax

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon 04 Jul 2011 - 15:15:32 MET DST

WiesłaW nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Aha, wyłącznik w ogromnej większości zasilaczy, wcale nie wyłącza
> całkowicie zasilacza i pobiera on prąd z sieci.

Uzupełnię tylko, że zależy jaki wyłącznik. Jesli jest z tyłu typowy
wyłącznik sieciowy to wyłącza, niestety teraz takie już rzadko montują.
"Wyłączony" zasilacz tak naprawdę jest zawsze częściowo włączony (piszę w
uproszczeniu) i podaje 5V na płytę, żeby przy naciśnięciu włącznika płyta
dała sygnał do załączenia reszty zasilacza i całego kompa.
Przem